De vraag "waarom gaan we naar de beurs" kunt u zich ieder jaar stellen. Een beursdeelname is te belangrijk om zonder duidelijke doelstelling te gaan staan. Er moet over worden nagedacht en dat kan soms tot extra vraagstukken leiden. “No pain, no gain”. De energie in een goede voorbereiding betaalt zich later terug.
Kijk dus niet alleen naar wat het kost maar ook naar wat het oplevert.
Nieuwe leads genereren op een beurs betekent origineel opvallen en duidelijk communiceren wat uw bedrijf doet en waarin het zich onderscheidt van de rest. Ook een actieve houding van de standbemanning is daarbij erg belangrijk. Het overbrengen van de boodschap staat centraal. Alle aspecten van de beursdeelname moeten een bijdrage leveren aan het communiceren van uw boodschap.
Begin daarom met drie vragen:
Live communicatie is en blijft een belangrijk onderdeel bij het bouwen van waardevolle contacten. Verwennen hoort bij relatiebeheer maar een persoonlijke benadering is altijd nog belangrijker. Een goede hospitality gaat verder dan alleen een hapje en een drankje. Nodig uw relaties persoonlijk uit en zorg dat de juiste mensen van het bedrijf aanwezig zijn om uw relaties te ontvangen.
Marickenlaan 45
3648 LD WILNIS
KvK 34207534